Βιβλιοθήκη

Διαβάζοντας αυτό το νεανικό, «ζωντανό» βιβλίο, πολλοί θα θυμηθούν δικές τους αναμνήσεις, καταστάσεις που έζησαν ή θα μπορούσαν να είχαν ζήσει. 

ΠΩΣ Ο ZUCKERBERG ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗ ΜΟΥ
 
Το ηλεκτρονικό βιβλίο του Αλέξανδρου Φατσή Social Media Marketing ή πώς ο Zuckerberg σκότωσε το διαφημιστή μου, με απλή και κατανοητή γλώσσα μαθαίνει τόσο στον αρχάριο όσο και στον ήδη εξοικειωμένο με το Web 2.0, από τα βασικά μέχρι μικρές λεπτομέρειες και καλά κρυμμένα μυστικά του χώρου.

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ

Η πιστοποίηση CITE του Site Global (Society of Incentive & Travel Professionals) είναι ένας από τους μεγαλύτερους τίτλους παγκοσμίως στην κύκλο των Συνεδρίων και των Ταξιδιών Κινήτρων, και οι επαγγελματίες που έχουν αποκτήσει αυτήν την πιστοποίηση δεν ξεπερνούν παγκοσμίως τους 60.

Ζήτηση και προσφορά νέων προϊόντων τουρισμού

Κυκλοφόρησε από τις διεθνείς εκδόσεις “Εditions Didier Millet’’CHIC και την εταιρεία iForce Επικοινωνίες το βιβλίο κύρους για την Ελλάδα «Greece Chic». Είναι το πιο πρόσφατο βιβλίο από την υπερπολυτελή σειρά Chic Collection των εικοσιπέντε και πλέον τίτλων παγκοσμίως για τον τουρισμό και τα πολυτελή είδη

Σελίδα 1 από 2
ΤΡΕΧΟΝ ΤΕΥΧΟΣ
ΤΕΥΧΟΣ 266