Μείωση στο κόστος χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: ΤΙΜΗ vs ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
 
Το περιοδικό «Τουριστική Αγορά», γνωρίζοντας πόσο σημαντική είναι σήμερα η παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, προσφέρει στους αναγνώστες του τη δυνατότητα ενημέρωσης για τις διαφορετικές υπηρεσίες που προσφέρονται σήμερα από τους διάφορους παρόχους.

Πολλά προϊόντα είναι ή δεν είναι απαραίτητα, ενώ συχνά χρειάζονται τη γνώμη ενός ειδικού για να βοηθήσει όσο το δυνατόν καλύτερα, τόσο τιμολογιακά όσο και σε επίπεδο επιλογής προϊόντων. Κάποτε ήταν όλοι ικανοποιημένοι εάν, σηκώνοντας το ακουστικό του τηλεφώνου, απλά ακουγόταν ο χαρακτηριστικός ήχος.
Πλέον ο καθένας αναζητά κάτι παραπάνω στην επικοινωνία του, ειδικά όταν πρόκειται για την επιχείρησή του. Λόγω της πληθώρας επιλογών, τεχνολογιών και της συνήθους δυσκολίας να διακρίνουν το πιο ωφέλιμο, πολλές φορές οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται με έξοδα που θα μπορούσαν να αποφύγουν.
 
Η CLEARTALK
 
Η εταιρεία ClearTalk λειτουργεί ως εξής: αρχικά αναλύει τους λογαριασμούς των πελατών της, καταγράφει τις πραγματικές ανάγκες τους και εντοπίζει τυχόν «λάθη» σε
προηγούμενες επιλογές. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει και βρίσκει λύσεις και συνδυασμούς, ώστε να μειωθούν τα τηλεπικοινωνιακά κόστη και ταυτόχρονα να διατηρείται η αξιοπιστία και η κάλυψη των αναγκών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα πελάτη της εταιρείας Clear Talk είναι το εξής:Ιδιοκτήτης επιχείρησης διατηρεί δύο σημεία: ένα το κεντρικό της επιχείρησής του και ένα υποκατάστημα. Ο μηνιαίος λογαριασμός του ήταν στα € 760/μήνα και για τα δύο σημεία. Στόχος της Clear Talk ήταν η μείωσή του περίπου κατά 30%. Ένα συνηθισμένο λάθος, αλλά εύκολα διορθώσιμο, ήταν το πάγιο που πλήρωνε για γραμμή, € 15,20/μήνα, πάνω στην οποία είχε ενεργοποιήσει το fax της επιχείρησης. Αγνοούσε ότι, αντί να αιτηθεί νέα γραμμή για fax, μπορούσε να αιτηθεί έναν αριθμό msn* στην υπάρχουσα γραμμή που είχε για το τηλέφωνο. Το κόστος θα ήταν € 0,90/μήνα (αντί των € 15,20). Επίσης, επιβαρυνόταν με ένα σεβαστό κόστος για να επικοινωνεί με το υποκατάστημά του. Πλέον δίνονται πολλές επιλογές από διάφορους παρόχους της χώρας, ώστε η επικοινωνία αυτή να είναι δωρεάν. Το ίδιο συνέβη και για την επικοινωνία με τα (εταιρικά) κινητά τηλέφωνα. Μέχρι πρότινος, για να αποφευχθεί αυτή η χρέωση, λειτουργούσε με αναπάντητες κλήσεις, ώστε να καλούν πίσω στα κινητά από τα σταθερά της επιχείρησης ή το αντίστροφο. Αυτομάτως ο ιδιοκτήτης απαλλάχθηκε από τα δύο αυτά κόστη.
Για την υπόλοιπη επικοινωνία της επιχείρησης η εταιρεία ανέτρεξε στους λογαριασμούς της και υπολόγισε το συνολικό χρόνο ομιλίας και για τα δύο σημεία. Στην αγορά υπάρχουν προγράμματα και επιλογές που έχουν ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας στο πάγιό τους και πολύ συχνά υπερκαλύπτουν τις ανάγκες μίας επιχείρησης. Η Clear Talk επέλεξε έτσι προγράμματα όπου ο ενσωματωμένος χρόνος κάλυπτε τις ανάγκες του, αλλά ακόμα και αν τον ξεπερνούσε, δεν θα ήταν κατά πολύ.
Εν ολίγοις, το συνολικό ποσό που καλείται να πληρώνει είναι € 420/μήνα, από τα € 760/μήνα που πλήρωνε, έχοντας καθαρό κέρδος € 4.080 το χρόνο. Το σημαντικό είναι ότι πρόσθεσε μία νέα υπηρεσία στις ήδη υπάρχουσες. Λόγω της μεγαλύτερης διαθεσιμότητας δικτύου Internet, οι πελάτες του έχουν δωρεάν πρόσβαση στο Internet όταν επισκέπτονται την επιχείρησή του. Αυτό είναι ένα από τα παραδείγματα της ClearTalk, που έχουν να κάνουν από μικρές επιχειρήσεις μέχρι μεγάλες βιομηχανικές μονάδες.
 
*πολλαπλός συνδρομητικός αριθμός
 
Τα ποσά περιλαμβάνουν ΦΠΑ και είναι στρογγυλοποιημένα για λόγους διευκόλυνσης ανάγνωσης.

ΤΡΕΧΟΝ ΤΕΥΧΟΣ
ΤΕΥΧΟΣ 266